פרטנר ונטפליקס כבר לא – והמחירים מזנקים

אסף הורן5 דקות קריאה
השינוי של פרטנר בשירותי הטלוויזיה
שתף:

חברת פרטנר ביטלה את הטבת נטפליקס והחליטה להעלות את מחירי חבילות הטריפל והבאנדל (אינטרנט+טלויזיה) שלה על גבי תשתיות בזק ל-139 ש”ח, במקום 129 ש”ח ובמקום זה היא  מציעה חבילה חדשה על גבי תשתיות הוט. אז בוא נתחיל רגע בהיסטוריה של החברה כדי לנסות להבין את ההחלטה.

 

 

החבילה של פרטנר

לפני כשנה וחצי חברת פרטנר יצאה עם הטבה הכוללת חבילת נטפליקס בתוך החבילה עצמה של פרטנר. כבר אז היה זה שינוי כיון במדיניות החברה משום שבעת השקת שירות הטלוויזיה שלה, החברה הציעה שני מסלולים: 69 ש”ח ללא נטפליקס ו-89 שח עם נטפליקס. ב-2017 היא החליטה להעניק לכל המנויים שלה חצי שנה חינם בנטפליקס ומי שמעוניין להמשיך ישלם תוספת של 30 ש”ח בחודש (שזה אגב אותו מחיר במידה ותרצו לרכוש חבילת נטפליקס לבד ולא חבילה משותפת יחד עם פרטנר). במילים אחרות, לקוח המנוי לפרטנר עם נטפליקס משלם 119 ש”ח. הנחת המוצא של פרטנר שברגע שהנטפליקס יהיה אצלך בחבילה, כבר לא תרצה לשנות או לעזוב מסלול שירות ולכן ההטבה תביא עוד הרבה לקוחות לידי פרטנר.

 

נטפליקס במחיר זהה גם למי שלא לקוח פרטנר
לקוחות פרטנר נהנו בעבר מהטבת חצי שנה חינם אבל מעכשיו תקבלו רק חודש אחד חינם בנטפליקס כמו כולם

 

החבילה של סלקום

לעומת זאת, המתחרה הגדולה, סלקום נשארה עקבית בשנים האחרונות ומציעה ללקוחות שלה תוכנית הכל כלול:  עידן פלוס, ערוצי טבע  ולייף סטייל, חבילות ספורט ועוד. התוכנית עולה 99 ש”ח לחודש. יש כמובן אפשרות להוסיף ערוצים בתוספת תשלום כמו חבילת ערוצי ספורט צ’רלטון, ערוצים ברוסית, ערוץ האוכל הישראלי וכו’.  היא החליטה לא לעשות חיבור עם נטפליקס ונותנת מענה עם מגוון ערוצים אחרים, כמו גם תכנים עשירים יותר.

 

בחודש האחרון כאמור, החליטה פרטנר להוריד את ההטבה ולמעשה המנויים החדשים בתוכנית זכאים רק להטבה של נטפליקס של חודש מתנה.  אז מה עומד מאחורי המהלך הזה? חברת סלקום, המתחרה הגדולה שלה בשוק, השתלטה על מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל (אנלימיטד) ובנוסף ניתן לשתי החברות אישור ממשרד התקשורת להתחבר לתשתיות של בזק עם הסיבים שלהם, וכך למעשה קפצה החברה על ההזדמנות והחלה לשווק את הסיבים של הוט ולכן כל החבילות המגוונות שהיא מציעה ללקוחות התייקרו משמעותית. ואילו במקום הטבת הנטפליקס, פרטנר החליטו להעניק הטבת חבילת ספורט.

 

החברה עצמה מסרה לגבי התייקרות החבילות שלהם ושינוי מדיניות החברה: “בישראל יותר מ100 אלף לקוחות  נהנים מהשילוב האולטימטיבי של פרטנר בישראל, עם שירות נטפליקס מובנה… בנוסף, מהשבוע כל לקוח שמצטרף לפרטנר מקבל את ערוצי הספורט פרימיום ללא עלות במשך שנה” (הטבה בסך 600 ש”ח).

 

ימים יגידו האם המהלך הזה חיזק את מעמדה של החברה בענף או גרם לאלפי אנשים לעבור אל המתחרות האחרות.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme